Jak mogę otrzymać bezpłatnie kartę klienta programu partnerskiego?
Rejestracja oraz utrzymanie konta Klienta jest bezpłatne. Po rejestracji należy wykonać pierwszą transakcję zakupu u Partnera Handlowego w terminie do 30 dni – wtedy konto testowe zostaje przekształcone w konto o statusie „Klient aktywny”. Po uzupełnieniu danych osobowych przez Klienta i wygenerowaniu umowy status zostanie zmieniony gdy umowa o współpracy dotrze do firmy Zwrot Pieniędzy Sp. z o.o.
Czy założenie i prowadzenie konta Klienta coś kosztuje?
Karta partnerska jest wydawana dla Klietnów bezpłatnie. Możesz ją otrzymać u jednego z Partnerów Handlowych gdy robisz tam zakupy, lub możesz zamówić online przy rejestracji konta z linku polecającego innego Klienta.
Kto może zostać Klientem?
Każda osoba która ukończyła 18 lat. Osoby fizyczne przed dokonaniem wypłaty środków muszą wysłać do nas umowę, która jest generowana w Panelu Klienta. Osoby prowadzące działalność oraz spółki muszą wysłać umowę o współpracy i rachunek lub fakturę VAT, które także generują się we własnym Panelu Klienta.
Czy jeśli nie będę korzystał z karty aktywnie to spotkają mnie jakieś konsekwencje?
Nie ma żadnych wymogów odnośnie częstotliwości korzystania z Karty przez Klienta. Po wydaniu karty wymagane jest jedynie aby dokonać minimum jednej transakcji w ciągu pierwszych 30 dni od daty aktywacji, aby przedłużyć w nieskończoność ważność konta przypisanego do karty. Ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby używanie karty było coraz bardziej atrakcyjne dla Klientów.
Czy po rejestracji muszę od razu uzupełnić dane i wygenerować umowę o dzieło lub umowę o współpracy?
Nie ma takiego obowiązku. Możesz rejestrować kartą programu partnerskiego kolejne zakupy a uzupełnienie danych zostawić do momentu, gdy uzbierasz minimalną ilość środków kwalifikującą do wypłaty prowizji na Twoje konto. Jednak aby otrzymać prowizję na konto musimy mieć załatwione sprawy formalne pomiędzy sobą.
Czy mogę się zarejestrować bez polecenia innego Klienta lub Sprzedawcy Partnera Handlowego ?
Nie, rejestracja jest możliwa tylko poprzez Sprzedawcę lub z polecenia innego Klienta poprzez specjalny link polecający. Jeśli nie znasz nikogo kto jest już Klientem, napisz do nas – wyślemy link polecający.
Czy aby zostać Klientem muszę mieć założoną firmę?
Nie, wystarczy podczas rejestracji wybrać opcję „osoba fizyczna”
Od jakiej kwoty są wypłacane prowizje?
Od kwoty 50 zł netto. Sumę tej kwoty stanowią transakcje ze statusem „zakończone”.
W jaki sposób i jak często są wypłacane pieniądze za prowizje?
Prowizje są wypłacane comiesięcznie. Wszystkie transakcje, które w momencie zatwierdzania rozliczenia mają status „zakończone” są zamykane do rachunku lub faktury i wypłacane przelewem na konto
Jak mogę zgłosić swoją firmę jako Partnera Handlowego?
Wystarczy skorzystać z formularza kontaktowego. Możesz polecić swoją lub każdą inną firmę, która chce zostać Partnerem Handlowym. Możesz też ze swojego linku polecającego wydać Właścicielowi lub Właścicielce firmy bezpłatną kartę Klienta Zwrot Pieniędzy.
Czy mogę zgłosić sklep lub firmę w której robię często zakupy aby została Partnerem Handlowym?
Oczywiście! Możesz to zrobić korzystając z formularza kontaktowego, zaznaczając w polu „uwagi”, że chcesz jako Klient, aby w sklepie który znasz i robisz w nim zakupy można było otrzymywać zwrot pieniędzy za zakupy lub możesz skontaktować się z jednym z naszych Przedstawicieli Handlowych.
Dlaczego SMS potwierdzający transakcję, zawiera informację o kwocie zakupów brutto, a moja prowizja jest podawana jako kwota netto?
Zgodnie z Regulaminem Programu Partnerskiego, wszystkie prowizje są naliczane jako procent od kwoty netto wydanych pieniędzy. Kwota bruttto jest podawana informacyjnie, aby Partner miał pewność, że wydane przez niego pieniądze zostały poprawnie naliczone przez Sprzedawcę Partnera Handlowego. Jeśli prowadzisz firmę i jesteś płatnikiem VAT to otrzymasz pełną kwotę brutto prowizji z doliczonym podatkiem VAT.